از خدا خواسته!!!!؟


این جا همه چیز پیدا میشه...

بیای این جا نظر ندی یا لینک نکنیم و بری مدیونی!!!

سلام امروز شنبه وقتی رفته بودم توی دفتر تا نتایج مسابقم رو از معاون بگیرم نیگام سر خورد روی دفتر روی میز معاون که باز بود و از قرار شماره موبایل دبیر ادبیاتمون(که ازش متنفرم) با خط درشت و خوانا وسط صفحه نوشته بود  و من اونو سریع حفظ کردم و بالافاصله به کلاس رفتم و انو یادداشت کردم حالا هر کی دوست داره یه خانومو ازار بده و قول میده که منو لو نده به ادرس زیر ایمیل بزنه تا شماره رو براش بفرستم..

mina_8008@yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 12:34 به قلم فضول شناس| |


Power By: LoxBlog.Com